Csoport- és teamkompetenciák fejlesztése
TA 303 ‘B’
Csoportvezetés és -fejlesztés a gyakorlatban
A képzés a TA alapján megvalósuló csoport- és teamfejlesztés elsajátítását kínálja vezetők, fejlesztők és csoportokban vagy csoportokkal dolgozó szakértők számára.
A fókuszban a szervezetek és a munka világában végbemenő változás áll, miszerint az együttműködés és teammunka egyre fontosabb szerepet tölt be a teljesítmény létrehozásában. Ez az érintettektől a kooperáció és a kommunikáció magas szintű képességeit követeli meg. A képzés integrálja a csoport fejlesztésének és vezetésének aktuális kérdéseit, mint a csoport struktúrája és kultúrája, folyamatai és dinamikája, a bizalom és az elköteleződés szintje, valamint az innováció és az autoritás kérdései. A képzési filozófia, módszertan és követelmények részletes leírásához ide kattints!

Csoport- és teamkompetenciák fejlesztése
TA 303 ‘B’
Csoportvezetés és -fejlesztés a gyakorlatban
A képzés a TA alapján megvalósuló csoport- és teamfejlesztés elsajátítását kínálja vezetők, fejlesztők és csoportokban vagy csoportokkal dolgozó szakértők számára.
A fókuszban a szervezetek és a munka világában végbemenő változás áll, miszerint az együttműködés és teammunka egyre fontosabb szerepet tölt be a teljesítmény létrehozásában. Ez az érintettektől a kooperáció és a kommunikáció magas szintű képességeit követeli meg. A képzés integrálja a csoport fejlesztésének és vezetésének aktuális kérdéseit, mint a csoport struktúrája és kultúrája, folyamatai és dinamikája, a bizalom és az elköteleződés szintje, valamint az innováció és az autoritás kérdései. A képzési filozófia, módszertan és követelmények részletes leírásához ide kattints!

Mikor érdemes ezt a képzést választanod?
- Ha a szakmai munkádat új módszerekkel és eszközökkel szeretnéd gyarapítani, akkor ez a továbbképzés optimális választás lehet számodra. A képzés a modellek széles tárházát kínálja, melyek elméletileg megalapozottak, a gyakorlatban pedig több mint fél évszázada bizonyítják alkalmazhatóságukat.
- Ha szakemberként szeretnéd a TA-t használni diagnosztikus céllal vagy csoportfejlesztési folyamatok tervezéséhez és megvalósításához, akkor jó helyen jársz! Nemcsak a modellek alkalmazását sajátíthatod el, hanem az azokat megalapozó értékrend és szakmai etika is a sajátod lehet. A haladó elmélet elsajátítását folyamatos önreflexió és szupervíziós esetfeldolgozás egészíti ki.
- Ha minősülni szeretnél a TA-ban, akkor érdemes hozzánk csatlakozni! A program teljes óraszáma elszámolható a legfontosabb nemzetközi TA-szervezetek (EATA, ITAA) által elismert Képesített tranzakcióanalitikus (CTA) vizsgához.
Mivel gazdagodsz, ha részt veszel ezen a képzésen?
- modellekkel, amelyek orientálják a csoportok működésével és fejlesztésével kapcsolatos gondolkodásodat;
- eszközökkel, amikkel diagnózist állíthatsz föl és interveniálhatsz a csoport struktúrája és kultúrája mentén;
- értékekkel, amelyek megerősítik szakmai identitásodat jelenlegi vagy leendő szerepedben.
A képzési alkalmak témája és időpontok
A csoport kontextusa és fejlesztése. Individuum, team, szervezet. 2026. március 27-28.
Kapcsolatorientált és rendszerszemléletű megközelítés. 2026. április 24-25.
Csoportszerkezet és csoportdinamika. 2026. május 22-23.
Vezetés és hatalom. Szerepek a csoportban. 2026. szeptember 18-19.
Racketek és játszmák a csoportban. 2026. október 16-17.
A csoportfolyamat értékelése és lezárása. 2026. november 20-21.
A programváltoztatás jogát fenntartjuk
A képzési alkalmak időkerete:
- Első nap: 09:00-18:00
- Második nap: 9:00-17:30
Részletes tematika
1. A csoport kontextusa. Individuum, team, szervezet. A csoport fejlesztése
- Csoportok és teamek beágyazódása
- Csoportok vezetése és fejlesztése
- Kompetenciák a TA szemszögéből
Manapság egyre nagyobb jelentőséget tulajdonítunk a csapatmunkának, sőt az önszerveződő, önirányító és agilis csoportoknak. Ezek létjogosultságát vizsgáljuk meg szervezeti kontextusban, illetve reflektálunk a munkacsoport, a team és a szervezet kapcsolódásaira és a lehetséges konfliktusforrásokra. Kidolgozzuk a csoportvezetés és a csoporttanácsadás keretrendszerét, reflektálunk a különféle csoporttanácsadási formákra (mint pl. csoport és teamcoaching, projektcoaching és csoportszupervízió stb.), ill. a különféle szerepekre és kompetenciákra. Gyakorlati példák segítségével meghatározzuk a legfontosabb formákat és folyamatokat. Emellett minden résztvevőnek lehetősége van kidolgozni a képzésre vonatkozó fejlődési céljait és tanulási tervét.
2. Kapcsolatorientált és rendszerszemléletű megközelítés
- Rendszerelmélet, rendszerszemlélet
- A kontextussal való munka, rendszer intervenciók
- Kapcsolati szükségletek (Erskine)
A rendszerszemléletű és a kapcsolatorientált megközelítés gyakorlatával foglalkozunk ezen a workshopon. Áttekintjük a két megközelítés gyökereit és fontosabb sajátosságait, különbözőségét és kapcsolódásait, elhelyezzük a tranzakcióanalízis elméletét és gyakorlatát e két viszonyítási rendszerben. Megvizsgáljuk az élő rendszerek működési törvényszerűségeit és ezek következményeit a szervezeti mindennapokra és a fejlesztői munkára. Kipróbáljuk a kontextussal való munka néhány eszközét (rendszerállítás, kérdezéstechnika), reflektálunk az alkalmazási lehetőségekre. Megismerkedünk a Richard Erskine-féle kapcsolati igények elmélettel, majd gyakoroljuk ezek megkülönböztető felismerését és a támogató beavatkozást. A műhelyen szempontokat dolgozunk ki a kapcsolat és a rendszer mentén történő beavatkozásokhoz: mikor, melyiket, miért és hogyan használhatjuk.
3. Csoportszerkezet és csoportdinamika
- A csoport nyilvános struktúrája (Berne)
- A csoport privát struktúrája (Berne)
- A kultúrát alakító tényezők (Berne, Drego, Batts)
Megismerkedünk Berne csoportelméletével, és gyakorlati példák segítségével elemezzük egy csoport ún. nyilvános és privát struktúráját. Részletesen foglalkozunk a csoporthatárok mentén ható erőkkel és kidolgozzuk az intervenciós lehetőségeket csoportok külső és belső fejlesztése, illetve a folyamat tanácsadás szempontjából. Áttekintjük a személyes csoportélmény fejlődését és foglalkozunk a különféle csoportszerepekből adódó dinamikákkal.
4. Vezetés és hatalom. Szerepek a csoportban
- Autoritás a csoportban.
- Leadership-followship
- Csoportszerepek és dinamika (Schindler)
A vezetői tekintély teljesen új jelentést kap a mai csoportokban és szervezetekben. A vezetés sokkal inkább értelmezhető a csoport természetes funkciójaként, mint egyetlen kitüntetett szereplő tevékenységeként. A műhelyen megvizsgáljuk a különféle szerepek kapcsolódási lehetőségeit, az autoritás forrásait és legfontosabb eszközeit. Megismerkedünk a Berne-féle leadership funkciókkal és típusokkal, és reflektálunk ezek gyakorlati alkalmazására. Foglalkozunk továbbá a Raoul Schindler-féle rangdinamika jelentőségével és intervenciós eszközöket fejlesztünk a vezetői és tanácsadói beavatkozásokhoz.
5. Racketek és játszmák a csoportban. Pszicho-higénia
- Kapcsolati szükségletek a csoportban
- Autentikus és helyettesítő érzések
- A változás dinamikái
A kapcsolati igényeket összekapcsoljuk a TA játszma-elméletével,… majd áttekintjük a fontosabb elemzési lehetőségeket (Berne, Karpmann, Gouldings, English, Sills), és konkrét szervezeti példákat elemzünk a résztvevők esetei alapján. Megvizsgáljuk a helyettesítő érzések hatását a kapcsolatokra, és összekötjük a jelenséget a játszmákkal és a sorskönyvvel. Mindezek alapján reflektálunk a szervezeti alkalmazás lehetőségeire a coaching, a tréning és a szervezetfejlesztés keretrendszerében.
6. A csoportfolyamat értékelése és lezárása
- Esettanulmányok bemutatása és értékelése
- EATA etikai mátrix alkalmazása
- Eredménybiztosítás
Csoportfolyamatok értékelésével és lezárásával foglalkozunk ezen a műhelyen. Megvizsgáljuk ennek különféle lehetőségeit: a csoport szervezeti beágyazottságából kiindulva egészen az egyéni eredmények biztosításáig. Kölcsönösen bemutatjuk az elkészített esettanulmányok kulcsmozzanatait, miközben az EATA Etikai mátrix segítségével reflektálunk az etikai aspektusokra. Értékeljük és lezárjuk saját csoportfolyamatunkat és lehorgonyozzuk az egyéni tanulási eredményeket.
Részletes tematika
1. A csoport kontextusa. Individuum, team, szervezet. A csoport fejlesztése
- Csoportok és teamek beágyazódása
- Csoportok vezetése és fejlesztése
- Kompetenciák a TA szemszögéből
Manapság egyre nagyobb jelentőséget tulajdonítunk a csapatmunkának, sőt az önszerveződő, önirányító és agilis csoportoknak. Ezek létjogosultságát vizsgáljuk meg szervezeti kontextusban, illetve reflektálunk a munkacsoport, a team és a szervezet kapcsolódásaira és a lehetséges konfliktusforrásokra. Kidolgozzuk a csoportvezetés és a csoporttanácsadás keretrendszerét, reflektálunk a különféle csoporttanácsadási formákra (mint pl. csoport és teamcoaching, projektcoaching és csoportszupervízió stb.), ill. a különféle szerepekre és kompetenciákra. Gyakorlati példák segítségével meghatározzuk a legfontosabb formákat és folyamatokat. Emellett minden résztvevőnek lehetősége van kidolgozni a képzésre vonatkozó fejlődési céljait és tanulási tervét.
2. Kapcsolatorientált és rendszerszemléletű megközelítés
- Rendszerelmélet, rendszerszemlélet
- A kontextussal való munka, rendszer intervenciók
- Kapcsolati szükségletek (Erskine)
A rendszerszemléletű és a kapcsolatorientált megközelítés gyakorlatával foglalkozunk ezen a workshopon. Áttekintjük a két megközelítés gyökereit és fontosabb sajátosságait, különbözőségét és kapcsolódásait, elhelyezzük a tranzakcióanalízis elméletét és gyakorlatát e két viszonyítási rendszerben. Megvizsgáljuk az élő rendszerek működési törvényszerűségeit és ezek következményeit a szervezeti mindennapokra és a fejlesztői munkára. Kipróbáljuk a kontextussal való munka néhány eszközét (rendszerállítás, kérdezéstechnika), reflektálunk az alkalmazási lehetőségekre. Megismerkedünk a Richard Erskine-féle kapcsolati igények elmélettel, majd gyakoroljuk ezek megkülönböztető felismerését és a támogató beavatkozást. A műhelyen szempontokat dolgozunk ki a kapcsolat és a rendszer mentén történő beavatkozásokhoz: mikor, melyiket, miért és hogyan használhatjuk.
3. Csoportszerkezet és csoportdinamika
- A csoport nyilvános struktúrája (Berne)
- A csoport privát struktúrája (Berne)
- A kultúrát alakító tényezők (Berne, Drego, Batts)
Megismerkedünk Berne csoportelméletével, és gyakorlati példák segítségével elemezzük egy csoport ún. nyilvános és privát struktúráját. Részletesen foglalkozunk a csoporthatárok mentén ható erőkkel és kidolgozzuk az intervenciós lehetőségeket csoportok külső és belső fejlesztése, illetve a folyamat tanácsadás szempontjából. Áttekintjük a személyes csoportélmény fejlődését és foglalkozunk a különféle csoportszerepekből adódó dinamikákkal.
4. Vezetés és hatalom. Szerepek a csoportban
- Autoritás a csoportban.
- Leadership-followship
- Csoportszerepek és dinamika (Schindler)
A vezetői tekintély teljesen új jelentést kap a mai csoportokban és szervezetekben. A vezetés sokkal inkább értelmezhető a csoport természetes funkciójaként, mint egyetlen kitüntetett szereplő tevékenységeként. A műhelyen megvizsgáljuk a különféle szerepek kapcsolódási lehetőségeit, az autoritás forrásait és legfontosabb eszközeit. Megismerkedünk a Berne-féle leadership funkciókkal és típusokkal, és reflektálunk ezek gyakorlati alkalmazására. Foglalkozunk továbbá a Raoul Schindler-féle rangdinamika jelentőségével és intervenciós eszközöket fejlesztünk a vezetői és tanácsadói beavatkozásokhoz.
5. Racketek és játszmák a csoportban. Pszicho-higénia
- Kapcsolati szükségletek a csoportban
- Autentikus és helyettesítő érzések
- A változás dinamikái
A kapcsolati igényeket összekapcsoljuk a TA játszma-elméletével,… majd áttekintjük a fontosabb elemzési lehetőségeket (Berne, Karpmann, Gouldings, English, Sills), és konkrét szervezeti példákat elemzünk a résztvevők esetei alapján. Megvizsgáljuk a helyettesítő érzések hatását a kapcsolatokra, és összekötjük a jelenséget a játszmákkal és a sorskönyvvel. Mindezek alapján reflektálunk a szervezeti alkalmazás lehetőségeire a coaching, a tréning és a szervezetfejlesztés keretrendszerében.
6. A csoportfolyamat értékelése és lezárása
- Esettanulmányok bemutatása és értékelése
- EATA etikai mátrix alkalmazása
- Eredménybiztosítás
Csoportfolyamatok értékelésével és lezárásával foglalkozunk ezen a műhelyen. Megvizsgáljuk ennek különféle lehetőségeit: a csoport szervezeti beágyazottságából kiindulva egészen az egyéni eredmények biztosításáig. Kölcsönösen bemutatjuk az elkészített esettanulmányok kulcsmozzanatait, miközben az EATA Etikai mátrix segítségével reflektálunk az etikai aspektusokra. Értékeljük és lezárjuk saját csoportfolyamatunkat és lehorgonyozzuk az egyéni tanulási eredményeket.
Kapcsolatfelvétel, jelentkezés
A kapcsolatfelvétel írásban történik a lenti űrlapon.
A jelentkezés feltételei:
- Minimum 3 év munkatapasztalat, és a tanultak gyakorlati alkalmazásának lehetősége.
- Elvégzett tranzakcióanalízis bevezető képzés (TA 101),
- Legalább 50 óra igazolt TA-önismeret (lehet egyéni), vagy haladó TA-képzés (TA 202)
- Pszichikus egészség
- Előzetes tájékozódó beszélgetés a kurzus vezetőjével
Jelentkezés esetén a résztvevővel képzési szerződést kötünk.
A képzés díja
Az egyéves képzés (12 nap képzés és 3 óra egyéni szupervízió) ára céges jelentkezés esetén nettó 1.180.000.- forint. Egyéni jelentkezőknek a képzés díja 980.000.- forint. A jelentkezéskor 100.000,- forint + áfa regisztrációs díj befizetésével biztosítjuk az induló csoportban való részvételt. A képzési díj fennmaradó részének fizetése a képzés előtt egy összegben, vagy igény esetén két részletben történhet: az első és a negyedik modul előtt. A képzési díjat nem csökkenti, ha a résztvevő a programnak egyes részein nem vesz részt.
A képzés lemondása esetén fizetendő költségek: az első modul kezdete előtt több mint 30 nappal a résztvevő a teljes díj 25%-át; az első modul kezdete előtt 30-15 nappal a teljes díj 50%-át; az első modul kezdete előtt 14 vagy annál kevesebb nappal – beleértve a képzési közben történő lemondást is – a teljes díj 100%-át tartozik megfizetni.
____________________________________________________________________
Kedvezmények
- Korai (early bird 2025. augusztus 15-ig) jelentkezés: 10 % kedvezmény.
- Alumni (korábbi képzésünk résztvevője, min. 50 óra): 10 % kedvezmény.
- Tag (HATA, SZMT), diák, tanár, nyugdíjas (ezek egyike érvényesíthető): 5 % kedvezmény.
Egyéni jelentkezőknek korlátozott számban áfa-mentes számlát tudunk kiállítani.
Kapcsolatfelvétel, jelentkezés
A kapcsolatfelvétel írásban történik a lenti űrlapon.
A jelentkezés feltételei:
- Minimum 3 év munkatapasztalat, és a tanultak gyakorlati alkalmazásának lehetősége.
- Elvégzett tranzakcióanalízis bevezető képzés (TA 101),
- Legalább 50 óra igazolt TA-önismeret (lehet egyéni), vagy haladó TA-képzés (TA 202)
- Pszichikus egészség
- Előzetes tájékozódó beszélgetés a kurzus vezetőjével
Jelentkezés esetén a résztvevővel képzési szerződést kötünk.
A képzés díja
Az egyéves képzés (12 nap képzés és 3 óra egyéni szupervízió) ára céges jelentkezés esetén nettó 1.180.000.- forint. Egyéni jelentkezőknek a képzés díja 980.000.- forint. A jelentkezéskor 100.000,- forint + áfa regisztrációs díj befizetésével biztosítjuk az induló csoportban való részvételt. A képzési díj fennmaradó részének fizetése a képzés előtt egy összegben, vagy igény esetén két részletben történhet: az első és a negyedik modul előtt. A képzési díjat nem csökkenti, ha a résztvevő a programnak egyes részein nem vesz részt.
A képzés lemondása esetén fizetendő költségek: az első modul kezdete előtt több mint 30 nappal a résztvevő a teljes díj 25%-át; az első modul kezdete előtt 30-15 nappal a teljes díj 50%-át; az első modul kezdete előtt 14 vagy annál kevesebb nappal – beleértve a képzési közben történő lemondást is – a teljes díj 100%-át tartozik megfizetni.
__________________________
Kedvezmények
- Korai (early bird 2025. augusztus 15-ig) jelentkezés: 10 % kedvezmény.
- Alumni (korábbi képzésünk résztvevője, min. 50 óra): 10 % kedvezmény.
- Tag (HATA, SZMT), diák, tanár, nyugdíjas (ezek egyike érvényesíthető): 5 % kedvezmény.
Egyéni jelentkezőknek korlátozott számban áfa-mentes számlát tudunk kiállítani.
Korábbi hallgatóink mondták
A képzés alapos tudást adott: sok olyan modellt és eszközt, amelyeket a gyakorlatba ültetve alkalmazhattam már résztvevőként. Azóta is sokat merítek ebből a tudásanyagból mind szervezetfejlesztéshez, mind egyéni és team coachinghoz. Sándor gondolatai, szupervízori visszajelzései hatására sokat csiszolódott a szakmai személyiségem, magabiztosabb lett a TA-s gondolkodásmódom, tisztábbak lettek a kapcsolataim. A peer csoportok elősegítették az aktuális tartalom elmélyítését, jó volt, hogy számíthattunk egymás támogatására.
Nem utolsósorban pedig értékes emberi kapcsolatokat is hozott ez az időszak az életembe: a TA-s közösség befogadó, haladó gondolkodású tagjaival mindig szívesen találkozom.
Nagyon köszönöm!
Túlzás nélkül állíthatom, hogy a TA303-as képzés éveiben kapott gondolatok és átélt érzések alapozták meg bennem azt a szakmai kompetenciaérzetet, amellyel azóta is dolgozom. A bemutatott elméleteket mindig azonnali “kipróbálási” lehetőséggel adta át Sándor, így azok rögtön élménnyé válhattak, szinte észrevétlenül épülhettek be a világról és önmagamról való gondolkodásomba. A peer-csoport valódi szakmai közösségként működött, de eközben rengeteget adott nekem önismereti szempontból is.
A teljes képzésről jó szívvel állíthatom, hogy sors- és személyiségformáló tapasztalat volt minden találkozás. Köszönöm!
Mit adott a képzés?
Egyre többször kapom magam azon, hogy visszaköszönnek a képzésen tanult fogalmak, egyre többször felismerek helyzeteket, amiket tudok máshogy befejezni. Ha úgy tetszik, nagyobb rálátást, mozgásteret, éberséget, eszközöket kaptam a TA képzéstől.
A 303C képzés engem a TA alapok fontosságához vitt vissza, azokhoz a fogalmakhoz, amik olyan magától értetődőeknek tűnnek, de talán nem is értettem, mit tartalmaznak.
A képzés során "aha élményeket", rádöbbenéseket és személyes megtapasztalásokat kaptam. Csoportmunkáink során megtapasztaltam az "oké vagyok és oké vagy" erejét.
A TA képzés során legtöbbet a saját élményeim feldolgozása, az önmagamra való reflektálás gyakorlása, a csoportmunka, csoporton belül a saját működésem megfigyelése, a csoportdinamika észlelése, megélése és visszajelzése jelentett. A képzésen megélhettem a tudatosság fontosságát, mind a csoport, mind az egyéni szintemen, mind az oktató részéről. A szerződés fogalmának tisztázását és fontosságának belátását kaptam - saját magammal, a képzéssel, de kitágítva, a szerződés fontosságát mindennel és mindenkivel kapcsolatban, akivel csak kapcsolatba kerülök. A képzésen tanultak, megélt élmények lassan szivárognak át a mindennapi életem legszélesebb rétegeibe. Magánéletemben, párkapcsolatomban, családi rendszeremben, szervezetekben való működésembe megélt mintázataimat tudom mihez kötni, és ezáltal nagyobb autonómiával tudok működni minden életterületemen.
Személyesen jólesett, hogy a képzés hosszúsága és intenzitása időt biztosít megélni, feldolgozni, átszűrni magamon a kapott élményeket, ez a módszertan nem egy hétvégés tanfolyam. A képzés tartalmaz szuperviziós alkalmakat, amik a képzés meghatározó élményeivé váltak számomra.
Antal Sándor képzése világosan strukturált, gazdag tartalommal felépített, rendszerezett tudásbázis. Mindez kiegészítve a behozott saját élménnyel és tapasztalással olyan egyéni tanulási élménnyé tud válni, aminek elemei valóban fraktálszerűen visszaköszönnek mind a saját önismereti fejlődésben, mind a személyes kapcsolatokban, mind a munkahelyi szituációkban. Sándor nem egy megúszós, könnyű képzésre hív, amit egyszerűen ki lehetne pipálni. Ebbe valóban érdemes beleengedned magad, a biztonságot a módszertani rendszer, a keretrendszer biztosítja. Antal Sándor, mint csoportvezető képes mindvégig tartani a felnőtt - felnőtt keretrendszert, aminek egyértelműsége és tisztasága rendkívül megnyugtató és biztonságos élmény.
A TA 303-as három éves képzés olyan volt számomra, mintha kaptam volna egy szemüveget, amivel tisztábban látom az egyéni, csoportos és szervezeti működéseket. Sőt, még ennél is többet profitáltam, mert elkezdtem látni a mindennapok rejtett működéseit, a gondolkodásom kötöttségeit feloldotta, így az eredményességem (jobbító hatásom) mind a szakmai, és a magánéletben is növekedett. A legjobb az volt, hogy szakmában profi előadókkal, trénerekkel és csoporttársakkal találkozhattam, akiktől sokat tanultam, így számomra ez a képzés magasabb értéket képvisel, mint egy egyetemi végzettség. Köszönöm!
A TA303-as képzés olyan szemléletet, modelleket ad, amelyek segítségével rá tudok nézni a saját működésemre, kapcsolataimra. Jobban meg tudom érteni adott helyzetekben a reakcióimat, ami választási lehetőséget nyit arra, hogy hogyan csináljam legközelebb. Szakemberként pedig keretrendszereket adott csoportok, csapatok, szervezetek helyzetfelméréséhez. Ezáltal hatékonyabban tudom őket kísérni abban, hogy tudatosítsák viselkedési és kommunikációs mintáikat. Megerősítsék azokat a működési módokat, amik hasznukra válnak és szabadon változtathassanak azokon, amelyek már kevésbé szolgálják őket, céljaikat. A program során kapott szupervízió önismereti fókusza mellett támogatott abban is, hogy hogyan tudom a gyakorlatban alkalmazni a TA-s modelleket. Köszönöm szépen!
A TA 101 és 202 elvégzése mögött a motivációm elsősorban a saját életem és személyes kapcsolataim megértése, megkönnyítése volt. A TA 303 lehetőség arra, hogy a TA ismereteimet professzionális szintre fejlesszem, mintha a szabad szemmel történő megfigyelés után mikroszkópon keresztül vizsgálnám a dolgokat. Olyan eszközöket adott a kezembe, amellyel a munkám során értelmezni, keretezni, strukturálni tudom az átláthatatlannak tűnő, szövevényes helyzeteket, kapcsolatokat és szervezeti dinamikákat. Vezetőként a felnőtt tudatosságnak egy olyan minőségét élem meg általa, amivel stabil és kiegyensúlyozott tudok lenni a legembertpróbálóbb helyzetekben is. A képzés tartalmi elemei (a műhelymunka, peer csoport, szupervízió, esettanulmány) és Sándor személye nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy ez az újabb és újabb perspektívákat nyitó szakmai mélyülés megtörténhessen.
Jelentkezés a képzésre:
A jelentkezéshez kérjük, töltsd ki az űrlapot vagy hívj a +36-20-368-7628 telefonszámon.
A jelentkezés a visszaigazolás és a képzési díj befizetésével válik érvényessé. A jelentkezéssel automatikusan elfogadod az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat.
A program lemondása esetén fizetendő költségek: a program kezdete előtt több mint 30 nappal a jelentkező a teljes díj 25%-át; a program kezdete előtt 29-15 nappal a teljes díj 50%-át; a program kezdete előtt 14 vagy annál kevesebb nappal a teljes díjat tartozik megfizetni.
A tréning helyszíne: 1067 Budapest, Eötvös utca 9.

A képzésre történő jelentkezéssel Ön automatikusan elfogadja az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat.
Jelentkezés a képzésre:
A jelentkezéshez kérjük, töltsd ki az űrlapot vagy hívj a +36-20-368-7628 telefonszámon.
A jelentkezés a visszaigazolás és a képzési díj befizetésével válik érvényessé. A jelentkezéssel automatikusan elfogadod az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat.
A program lemondása esetén fizetendő költségek: a program kezdete előtt több mint 30 nappal a jelentkező a teljes díj 25%-át; a program kezdete előtt 29-15 nappal a teljes díj 50%-át; a program kezdete előtt 14 vagy annál kevesebb nappal a teljes díjat tartozik megfizetni.
A tréning helyszíne: 1067 Budapest, Eötvös utca 9.

A képzésre történő jelentkezéssel Ön automatikusan elfogadja az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat.